top of page

Poznaj opine naszych gości

Katarzyna

Witam, pierwszy raz skorzystałam z mężem i dziećmi z tych domków 5 lat temu i tak do tej pory co roku tam się zatrzymujemy. Moje dzieci nie chcą jechać w inne miejsce. Jak tylko zaczynamy rozmowę gdzie w ty roku jedziemy na wakacje? To słyszymy : Jedziemy na Stare Juchy!!!!😄😄 Kazdego roku czeka na nas mila niespodziana na wejsciu do domku w postaci słodkosci i miła dedykacja na czekoladkach. Wspaniałe miejsce na wypoczynek z dziećmi. Pierwszego roku pojechaliśmy w 4 osoby a teraz jeździmy 14 osobowa ekipa i jest wspaniale. Super miejsce na wypoczynek, relaks, jest cisza , spokój biegają cudowne króliczki i koty po placu. Jest plac zabaw dla dzieci na powietrzu a w razie gorszej pogody super wyposażona świetlica... Na placu są rowey, hulajnogi, wędki, akcesoria do pływania w jeziorze, rowerki wodne i wiele innych rzeczy z których można korzystać ile dusza zapragnie. A dla osób które chcą poczuć troche adrealiny można skorzystać z przejażdżki kładem bądź skuterem wodnym... Przy każdym domku jest miejsce na grila bądź ognisko, można poleżeć na hamakach... Wlasciele Asia i Andrzej sa cudowni, pomocni i serdeczni. Serdecznie polecam ta miejscówkę...

Kaja

Świetna lokalizacja blisko jeziora i parku owadów chronionych :) Spokojna okolica, brak glosnych imprez-mozna sie wyspać :). Do dyspozycji gości rowery, pingpong, rowerki wodne, kajak. Klimatyczne miejsce ogrodzone z każdej strony, właściciel przemiły, a po terenie kicają piekne kroliczki :)Na pewno tu wrócimy! ❤️

Małgosia

Serdecznie polecam to miejsce. Cisza i spokój, przyroda - to wszystko pozwala naładować "akumulatory". Właściciel, to przesympatyczny człowiek, który zawsze pomoże. Miejsce przyjazne dla dzieci - do dyspozycji plac zabaw i świetlica. Zwierzęta również nie stanowią problemu. Blisko plaża z łagodnym zejściem do jeziora, w sam raz dla dzieci.
Do zobaczenia🙂🙂🙂

Magda

Polecam serdecznie wszystkim to miejsce! Byłam już drugi raz i na pewno nie ostatni. Domki są rewelacyjne, dobrze wyposażone, przestronne, posiadają taras i miejsce na grilla ale przede wszystkim są czyściutkie i zadbane. Właściciel Pan Andrzej to przesympatyczna i bardzo pomocna osoba. Ogrodził nam taras aby nasz mały pupil mógł sobie swobodnie biegać i nie uciekał. Zamontował nam również hamaki na których spędzałam popołudnia relaksując się. Miejsce jest niesamowite i ma klimat, jest cisza i spokój. W całym kompleksie jest też ogromne boisko gdzie graliśmy w badmintona, atrakcje dla dzieci jak huśtawka czy wielka trampolina, no i najważniejsze sprzęt wodny: łódki oraz kajaki który mogliśmy sobię wypożyczać bez dodatkowych opłat. Właściciel widać że bardzo dba o domki i stara się je odnawiać i robi wszystko żeby były atrakcyjne dla gości, bardzo dużo się w nich zmieniło od mojej poprzedniej wizyty 4 lata temu :) Pozdrawiam i do zobaczenia!

Kacper

Super ośrodek wypoczynkowy, cisza, spokój, w domkach czyściutko, rowery, grill oraz ognisko do dyspozycji. Blisko jeziora, rzeka jest co zwiedzać między innymi wieża widokowa z której są piękne widoki, góra piaskowa i wiele innych.
Nie pamiętam kiedy byłem tak wypoczęty na urlopie. Obsługa pomocna i miła widać że się stara aby umilić pobyt w ośrodku:)
Polecam i odwiedzę to miejsce ponownie! :)

Tomasz

Bardzo fajne miejsce , cisza spokój natura , domki są ogrodzone umiejscowione w lesie nie daleko jeziora przy jeziorze plaża i kąpielisko,boisko do siatkówki ,deptak blisko centrum.
Domki bardzo przytulne i czyste przy każdym domku duży grill , rowery do wypożyczenia miła obsługa .
W okolicy wiele miejsc do zwiedzania oraz w pobliskich miastach
Jestem bardzo zadowolony z pobytu i napewno tam wrócę

Katarzyna

Domki znajdują się w lesie ,jest cicho i spokojnie blisko natury ,obok znajduje się deptak który prowadzi nad jezioro a potem ciągnie się wzdłuż rzeki . Są tu domki nowe jak i stare przy każdym znajduje się duży grill jest również duża altanka ,chamaki ,trampolina do skakania
Niedaleko znajduje się jezioro z plażą i kąpieliskiem
W okolicy wiele atrakcji do zwiedzania wierza widokowa ,góra piasków z której jest nieziemski widok na jezioro i okolice
Dużo fajnych miejsc do zobaczenia w pobliskich miastach .
Bardzo mi się podobało świetnie spędziłam tam swój urlop i pewnie nieraz jeszcze tu wrócę .

Krystian

Domki w ustronnym miejscu w lesie a zarazem chwile do plaży gminnej czy najbliższych sklepów. Luźna i swobodna atmosfera na terenie ośrodka. Niektóre domki może nie są jakieś nowoczesne ale za to czyste i dobrze wyposażone adekwatne do ceny. Każdy posiada taras, na którym poranne śniadanie przy śpiewie ptaków smakuje wyśmienicie. Do dyspozycji gości rowerki, sala z grami, badminton, altanka itp. Właściciele na miejscu służą pomocą w każdej chwili. Sama okolica z mnóstwem atrakcji, plaże trasy rowerowe... Nie ma czasu na nudy :)

Bartek

Wróciliśmy ponownie do Domków Mazur i spędziliśmy tu super tydzień w miłej, cichej i spokojnej atmosferze wolnej od zgiełku. Właściciel ośrodka, Pan Andrzej to świetny gospodarz, który zawsze służy pomocą. Dba on o to aby domki były zawsze czyste i zadbane. Lokalizacja ośrodka jest idealna - blisko do jeziora z kąpieliskiem i do deptaka, który prowadzi do centrum Starych Juch. Z roku na rok widzimy same dobre zmiany. Zapewne za rok też tutaj wrócimy. Pozdrawia Rysiek z rodzinką !

Monika

Polecam wszystkim lubiącym ciszę i spokój. Jeziora, las, grzyby, ryby. Dla tych aktywnych rowerki wodne, kajaki, ścieżki rowerowe. Przemili właściciele. Dla dzieciaków piłkarzyki, stół do ping-ponga, trampolina. Możliwość grillowania, ogniska. Jeszcze raz serdecznie polecam👌

Agnieszka

Cudne miejsce dla wszystkich którzy szukają spokoju , i ciszy .
Widoki zapierają dech w piersi . Blisko jezioro.
Właściciele empatyczni . Polecam .

Sebastian

Bardzo urocze miejsce. Blisko plaży. Miły i pomocny gospodarz. Domki w różnym standardzie. Miejsce przyjazne dzieciom.

Odwiedziłeś już nasz ośrodek?  Zostaw opinię :)