top of page

POLITYKA PRYWATNOŚCI
Klauzula informacyjna
o przetwarzaniu danych osobowych
Gościa w Ośrodku
Wypoczynkowym „Domki Mazur 3
Andrzej Futerski”.
19-330 Stare Juchy ul. Sportowa 2b

Szanowny Gościu.
Ośrodek Wypoczynkowy „Domki Mazur 3 Andrzej Futerski Stare Juchy ul. Stare Juchy ul.Sportowa 2b szanując Państwa prawo do prywatności dokłada wszelkich starań, aby Państwa dane osobowe przetwarzane były z zachowaniem najwyższych standardów bezpieczeństwa. W związku z czym, zgodnie z art. 13 ust 1 i 2 lub art. 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej zwany jako „RODO”) informujemy, że:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest właściciel Ośrodka Wypoczynkowego Andrzej Futerski. Kontakt do administratora tel.: +48 695 111 901 listowny na powyższy adres lub poprzez kontakt bezpośredni lub e-mail andrzej.futerski@domkimazur.pl
1. Pani/Pana dane osobowe hotel pozyskuje bezpośrednio od Pani/Pana podczas kontaktu Państwa z właścicielem / pracownikami ośrodka, drogą telefoniczną, mailową lub osobiście, czy też poprzez formularz kontaktowy, a także poprzez złożenie rezerwacji online przez naszą stronę .
2. Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych odbywa się w następujących celach i w oparciu o podstawy prawne:
a) podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia
- w zakresie wyrażonej zgody przez Panią/Pana: przesyłanie ofert handlowych i marketingowych; udzielanie odpowiedzi na zapytanie nadesłane poprzez formularz kontaktowy, czy w drodze korespondencji e-mail, czy listownej; dopasowanie świadczonych usług pod kątem wskazanych preferencji; personalizowanie strony internetowej w zakresie wyświetlanych treści oraz dopasowania reklam po akceptacji plików coockies; podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia
- podejmowanie działań na Pani/Pana żądanie przez ośrodek przed zawarciem umowy (np. dokonanie rezerwacji), a także zawarcie i wykonanie umowy o świadczenie usług hotelarskich na miejscu w ośrodku;
c) podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia
- wypełnienie obowiązku prawnego nałożonego na administratora (ośrodek) w zakresie wystawiania, a następnie archiwizowania dokumentów w celu udokumentowania przez administratora wypełniania obowiązków podatkowych, księgowych związanych z wykonaniem usługi.
d) podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f Rozporządzenia
- zapewnienie bezpieczeństwa gościom ośrodka i innym osobom przebywającym na terenie ośrodka lub w jego obrębie poprzez system monitoringu wizyjnego rejestrującego osoby przebywające w obszarze monitorowanym;
- przeprowadzanie badań satysfakcji gości ośrodka za pomocą np. ankiet, aby określić jakoś świadczonej usługi oraz poziom zadowolenia gości ośrodka wypoczynkowego.
- dochodzenie ewentualnych roszczeń przez ośrodek w związku z poniesioną szkodą wyrządzoną przez gościa lub też obrona przed roszczeniami gościa w stosunku do ośrodka wypoczynkowego, a także prowadzenie windykacji;

3. Dane osobowe Pani/Pana będą przetwarzane:
a) przez czas obowiązywania umowy o świadczenie usług wypoczynkowych, a po jej zakończeniu dane
będą przechowywane przez okres maksymalnie 5 lat w celu:
- dochodzenia roszczeń w związki z 3 warunków umowy w tym przedawnienia ewentualnych roszczeń (podatkowych i cywilnych);
- dokumentowania wykonania obowiązków przez administratora względem przepisów podatkowych, rachunkowych;
b) przez system monitoringu wizyjnego przez okres 30 dni (w zależności od wielkości nagrań) chyba, że z uwagi na szczególne okoliczności (np. wypadek) zapis z monitoringu będzie musiał być przechowywany dłużej, w tym przez czas ewentualnego postępowania prowadzonego na podstawie przepisów ustawy;
c) do czasu wycofania przez Panią/Pana zgody, w przypadku przetwarzania danych osobowych w oparciu o wyrażoną zgodę, a następnie przez 5 lat od dnia odwołania zgody w celach archiwalnych do udokumentowania przed ewentualnymi roszczeniami. Wycofanie zgody odbywa się bez wpływu na zgodność przetwarzania z prawem, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:
- upoważnione osoby przez administratora dokonujące czynności związanych z realizacją Pani/Pana pobytu w ośrodku wypoczynkowym i świadczenia usług zakwaterowania;
- podmioty przetwarzające wykonujące działania na rzecz lub w imieniu administratora (ośrodka
wypoczynkowego) na mocy zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych np. firma obsługująca systemy teleinformatyczne, podmioty wspierające w zakresie obsługi prawnej, rachunkowo-księgowej, czy kadrowej;
- organy publiczne, działające na odrębnych przepisach prawa np. policja, sądy, urząd skarbowy;
- podmioty, dla których w celu wykonania usługi na życzenie Pani/Pana wyrażona została zgoda np. podmioty prowadzące działalność pocztową, kurierską;
5. Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub instytucji międzynarodowych ani przetwarzania danych osobowych w celu innym niż cel, w którym dane osobowe zostały zebrane.
6. Decyzje dotyczące Pani/Pana danych osobowych nie będą podlegały profilowaniu i podejmowaniu w sposób zautomatyzowany.
7. Ma Pani/Pan prawo do:
- uzyskania informacji o zasadach przetwarzania swoich danych osobowych, prawo dostępu do nich i uzyskania ich kopii, a także prawo do sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz przenoszenia danych;
- powiadomienia każdego odbiorcę o sprostowaniu, usunięciu lub ograniczeniu przetwarzania Pani/Pana danych co wynika z obowiązku administratora;
- wycofania zgody w przypadku, gdy przetwarzanie odbyło się na podstawie jej wyrażenia. Wycofanie odbywa się bez wpływu na zgodność przetwarzania z prawem, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
- kontaktu z administratorem – właścicielem ośrodka wypoczynkowego;
8. W celu zgłoszenia realizacji swoich praw można skorzystać z gotowych wniosków po wcześniejszym kontakcie telefonicznym z administratorem danych osobowych (właścicielem)
9. W przypadku, gdy zostanie uznane, iż Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z prawem i z naruszeniem przepisów ogólnego Rozporządzenia ma Pani/Pan również prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres Urzędu Ochrony Danych


Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa);

Informacja o obowiązku podania danych i skutkach ich nie podania:
Podanie danych osobowych przez Panią/Pana jest dobrowolne i jest wymogiem umownym, gdyż w przypadku braku podania danych osobowych oraz kontaktowych będzie to skutkowało brakiem możliwości dokonania czynności przez ośrodek wypoczynkowy przed przyjazdem Pani/Pana tj. dokonania rezerwacji oraz uniemożliwi zawarcie umowy z ośrodkiem oraz wystawieniem faktury VAT, a w konsekwencji nie będą mogli Państwo skorzystać z oferty i usług ośrodka. Zatem podanie danych osobowych jest konieczne w celu realizacji wskazanych powyżej zadań. Jeżeli wymagają tego przepisy prawa, możemy wymagać od Państwa podania innych danych niezbędnych np. ze względów rachunkowych, podatkowych lub zdrowotnych.
Wymagania względem podania danych osobowych:
dane pobierane do księgi meldunkowej: Imię, nazwisko, seria i numer dowodu tożsamości lub nr prawa jazdy, a także dane kontaktowe jak numer telefonu i/lub e-mail – do celów związanych z obsługą rezerwacji, a także ilość osób, data pobytu, rodzaj pokoju, zlecenie preferencji lub usług dodatkowych. Jeśli korzystają Państwo z parkingu możecie dodatkowo zostać poproszeni o podanie numeru rejestracyjnego pojazdu; Dane firmowe nazwa i adres podmiotu oraz nr NIP w celu wystawienia faktury. W przypadku pobytu osób poniżej 18 roku życia mogą zostać Państwo poproszeni o podanie danych osoby niepełnoletniej takich jak: imię i nazwisko, narodowość i data urodzenia. Dane takie może nam przekazać wyłącznie osoba dorosła.
dane pobierane przy rezerwacji telefonicznej lub e-mail: imię, nazwisko, numer telefonu i/lub adres e-
mail, ilość osób, data pobytu, rodzaj pokoju, zlecenie preferencji lub usług dodatkowych;
dane pobierane przy rezerwacji online dokonywanej przez naszą stronę www: imię, nazwisko, adres zamieszkania, kraj numer telefonu i adres e-mail oraz dane dotyczące karty płatniczej (imię, nazwisko, rodzaj karty, numer karty i data ważności karty – miesiąc i rok oraz kod zabezpieczający CVV , a także ilość osób, data pobytu, rodzaj pokoju, zlecenie preferencji lub usług dodatkowych; dane pobierane w formularzu kontaktowym: imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, treść wiadomości; dane pobierane prze rezerwacji grupowej:
dane podmiotu (nazwa, adres, numer NIP) jako organizatora, dane osoby do kontaktu ze strony organizatora (imię, nazwisko, numer telefonu, adres e-mai), dane opiekuna grupy (imię, nazwisko, numer telefonu, adres e-mail - w przypadku gdy jest to inna osoba niż do kontaktu ze strony organizatora) oraz imiona i nazwiska uczestników grupy wraz z ich ewentualnym numerem dokumentu w zależności od rodzaju zawartej umowy.

Klauzula informacyjna dla osób przebywających
na terenie monitorowanym przez system
monitoringu wizyjnego prowadzonym
w Ośrodku Wypoczynkowym
„Domki Mazur 3 Andrzej Futerski”.
19-330 Stare Juchy ul. Sportowa 2b

Na podstawie art. 13 ust 1 i 2 oraz art. 14 ust. 5 pkt. b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/ WE, informujemy, że Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest właściciel Ośrodka Wypoczynkowego Andrzej Futerski. Kontakt do administratora tel.: +48 695 111 901 listowny na powyższy adres lub poprzez kontakt bezpośredni lub e-mail andrzej.futerski@domkimazur.pl
1. Monitoring wizyjny prowadzony jest przez Ośrodek Wypoczynkowy należący do administratora, w celu zapewnienia porządku i bezpieczeństwa osób przebywających na terenie monitorowanym (w tym bezpieczeństwa pracowników) oraz ochrony mienia, ochrony przeciwpożarowej i przeciw-powodziowej.
2. System monitoring wizyjnego jest stosowany przez administratora z uwagi na prawnie uzasadniony jego interes i odbywa się w oparciu o następujące podstawy prawne :
a) art. 6 ust. 1 lit. f Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U. L 119 z 4.5.2016);
b) art. 111 ustawy z dnia 10 maja 2018 r o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1000);
3. W sprawie monitoringu wizyjnego można skontaktować się:
a) listownie lub osobiście: Ośrodek Wypoczynkowy 19-330 Stare Juchy ul. Sportowa 2b
b) przez e-mail: andrzej.futerski@domkimazur.pl
c) telefonicznie: +48 695 111 901
4. Monitoring wizyjny obejmuje: teren zewnętrzny całego ośrodka
5. Państwa dane osobowe są zabezpieczone zgodnie z obowiązującymi przepisami, a ich odbiorcami mogą być podmioty uprawnione do ujawnienia im danych na mocy nadrzędnych przepisów prawa oraz podmioty przetwarzające dane osobowe w ramach świadczenia usług w mieniu i na rzecz administratora (np. w zakresie obsługi IT), z którymi zawarł on umowy powierzenia przetwarzania danych zgodnie z art. 28 Rozporządzenia.
6. Zapisy z monitoringu przechowywane będą, aż do nadpisania (w zależności od wielkości nagrań) maksymalnie 30 dni lub do czasu prawomocnego zakończenia postępowania prowadzonego na podstawie prawa.
7. Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub instytucji międzynarodowych ani przetwarzania danych osobowych w celu innym niż cel, w którym dane osobowe zostały zebrane.
8. Decyzje dotyczące Państwa danych osobowych nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.
9. Posiadają Państwo prawo do celów dowodowych wnieść pisemny wniosek do właściciela ośrodka o zabezpieczenie nagrania z systemu monitoringu wizyjnego. Taki wniosek jest dostępny na miejscu w ośrodku. Po wypełnieniu i podpisaniu należy go złożyć osobiście w ośrodku lub przesyłając na e-mail andrzej.futerski@domkimazur.pl Zabezpieczenie nagrania z monitoringu każdorazowo odbywa się na wniosek i może być udostępnione tylko organom prowadzącym postępowanie w sprawie zarejestrowanego zdarzenia np. policji, prokuraturze, sądom.

10. Osoba zarejestrowana przez system monitoringu ma prawo do treści danych na zasadach określonych w art. 15 RODO, prawo do ograniczenia przetwarzania danych na zasadach określonych w art. 18 RODO. Prawa te mogą w szczególnych przypadkach podlegać ograniczeniom wynikającym z odrębnych przepisów.
11. Posiadają Państwo prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), gdy uznają Państwo, iż przetwarzanie danych osobowych Was dotyczących, narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.

bottom of page